днес бях отново в бокса и вече официално ремонта ми излезна колкото колата, освен посочените профилактични промени, който бяха; ремак, ролки, свещи, дискови спира4ки нови, накладки, ремонт скоростна кутия, термостат, филтери и сменяне на масла, вече сменявам и съединител почти беше заминал , а и най - интересното нензам как е станало нова гарнитура на главата щото от две места на свещите е избило масло както много други неще който сменям като генерацията и монтирам спортен филтар плус ремонт по картера. Надявам се скоро време да излезна от сервиза и да отида при бобо да я погледне,а и също щях да забравя сменявам и 16-сете клапана
ебало си е мамата просто толко много пари хфърлих по нея и дано не са на вятара , но и да са никога ама никога няма да я обиждам тази марка и винаги ще са им фен и вече разбирам каквп значи скъпа подръжка
http://i.data.bg/08/01/22/771683_orig.jpg

http://i.data.bg/08/01/22/771683_orig.jpg
Comment